THOMPSON PIJEM DUSO DOWNLOAD FREE

Nothing 93 Returning Mix. Come To Me Club Mix. Nothing 93 Returning Remix;Mixed. Dunje mirisu na tvojoj kosulji Bol ne prestaje a vrijeme prolazi Kako si mi sada stara ljubavi Dusu stegla ruka proslosti Idu godine i ova prolazi Sjede su u kosi a nervi umorni Ni uz pjesmu, ni uz vino nema pomoci Nocas umirem od ljubavi Pijem duso, ne prestajem Pijem zbog tebe Zadnji put se tjesim casom gorke sudbine Pijem duso, pit cu, sve dok zora ne svane S novim jutrom zivot prestat ce Ne varaj me sa golubom u rukama Ne brdu baklje mirisu Koraci u mraku nestaju Pogledaj lice djecje Dali te sjeti na mene Zastave slobode vijore Caure se djecje igracke Iza rijeke pored granice Ljubim sliku svoje djevojke Pijem duso, ne prestajem Pijem zbog tebe Zadnji put se tjesim casom gorke sudbine Pijem duso, pit cu, sve dok zora ne svane S novim jutrom zivot prestat ce Ne varaj me sa golubom u rukama Sloboda je stvorena u mukama Ljudi se vesele i tuguju Poljupci mi tvoji ostaju Gluhonijemi himne pjevaju Tvoje ime svi mi spominju Ne varaj me. Show More Show Less. When Your Heart Breaks. Dunje mirisu na tvojoj kosulji Bol ne prestaje a vrijeme prolazi Kako si mi sada stara ljubavi Dusu stegla ruka proslosti Idu godine i ova prolazi Sjede su u kosi a nervi umorni Ni uz pjesmu, ni uz vino nema pomoci Nocas umirem od ljubavi Pijem duso, ne prestajem Pijem zbog tebe Zadnji put se tjesim casom gorke sudbine Pijem duso, pit cu, sve dok zora ne svane S novim jutrom zivot prestat ce Ne varaj me sa golubom u rukama Ne brdu baklje mirisu Koraci u mraku nestaju Pogledaj lice djecje Dali te sjeti na mene Zastave slobode vijore Caure se djecje igracke Iza rijeke pored granice Ljubim sliku svoje djevojke Pijem duso, ne prestajem Pijem zbog tebe Zadnji put se tjesim casom gorke sudbine Pijem duso, pit cu, sve dok zora ne svane S novim jutrom zivot prestat ce Ne varaj me sa golubom u rukama Sloboda je stvorena u mukama Ljudi se vesele i tuguju Poljupci mi tvoji ostaju Gluhonijemi himne pjevaju Tvoje ime svi mi spominju Ne varaj me Lyrics powered by www. thompson pijem duso

Uploader: Voodoogis
Date Added: 21 September 2005
File Size: 10.99 Mb
Operating Systems: Windows NT/2000/XP/2003/2003/7/8/10 MacOS 10/X
Downloads: 1342
Price: Free* [*Free Regsitration Required]





Come To Me Club Mix.

Dunje mirisu na tvojoj kosulji Bol ne prestaje a vrijeme prolazi Kako si mi sada stara ljubavi Dusu stegla ruka proslosti Idu godine i ova prolazi Sjede su u kosi a nervi umorni Ni uz pjesmu, ni uz vino nema pomoci Nocas umirem od ljubavi Pijem duso, ne prestajem Pijem zbog tebe Zadnji put se tjesim casom gorke sudbine Pijem duso, pit cu, sve dok zora ne svane S novim jutrom zivot prestat ce Ne varaj me sa golubom u rukama Ne brdu baklje mirisu Koraci u mraku nestaju Pogledaj lice djecje Dali te sjeti na mene Zastave slobode vijore Caure se djecje igracke Iza rijeke pored granice Ljubim sliku svoje djevojke Pijem duso, ne prestajem Pijem zbog tebe Zadnji put se tjesim casom gorke sudbine Pijem duso, pit cu, sve dok zora ne svane S novim jutrom zivot prestat ce Ne varaj me sa golubom u rukama Sloboda je stvorena u mukama Ljudi se vesele i tuguju Poljupci mi tvoji ostaju Gluhonijemi himne pjevaju Tvoje ime svi mi spominju Ne varaj me Lyrics powered by www.

Dunje mirisu na tvojoj kosulji Bol ne prestaje a vrijeme prolazi Kako si mi sada stara ljubavi Dusu stegla ruka proslosti Idu godine i ova prolazi Sjede su u kosi a nervi umorni Ni uz pjesmu, ni uz vino nema pomoci Nocas umirem od ljubavi Pijem duso, ne prestajem Pijem zbog tebe Zadnji put se tjesim casom gorke sudbine Pijem duso, pit cu, sve dok zora ne svane S novim jutrom zivot prestat ce Ne varaj me sa golubom u rukama Ne brdu baklje mirisu Koraci u mraku nestaju Pogledaj lice djecje Dali te sjeti na mene Zastave slobode vijore Caure se djecje igracke Iza rijeke pored granice Ljubim sliku svoje djevojke Pijem duso, ne prestajem Pijem zbog tebe Zadnji put se tjesim casom gorke sudbine Pijem duso, pit cu, sve dok zora ne svane S novim jutrom zivot prestat ce Ne varaj me sa golubom u rukama Sloboda je stvorena u mukama Ljudi se vesele i tuguju Poljupci mi tvoji ostaju Gluhonijemi himne pjevaju Tvoje ime svi mi spominju Ne varaj me.

Some Other Man Instead.

thompson pijem duso

Nothing 93 Returning Mix. Nothing 93 Returning Remix;Mixed.

Welcome To My Planet. Show More Show Less.

thompson pijem duso

When Your Heart Breaks.

Комментарии